امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

جیگرتو بخورم

لوبیای مامان داره کتاب میخونه 😸😸

1395/12/16 10:51
نویسنده : مامان
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

خیلی عاشقتم ، خیلی دوست دارم ، خیلی ...

تازه بلد شدی کتاب بخونی ، داستان بخونی ،، ..

مثلا به جای اینکه بخونیavalesh می خونی oolesh ..

یا نفر اول ، دوم ،سوم. رو میخونیool, domr, som 

خیلی باحالی و خیلی گلی ..

خیلی خیلی هم باهوشی ، طرح جابر که با هم درست کردیم هم برنده شد . البته تو میگی که من برنده جهان شدم 👅👅

دیشب با هم سر تمیز کردن اتاق دعوامون شد .. تو این لحظه مامان مریم هم زنگ زد ، بر عکس همیشه تو گوشی رو برداشتی و شروع به حرف زدن کردی ، و همش جواب سر بالا میدادی( به من چه ...) ، گوشی رو هم از ترس اینکه به اونا بگم که دعوا شده بهم ندادی .. خیلی موذی و باسیاستی🐯🐯🐲🐼🐾 

دوست دارم شدیدا💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💋💋💋💋💋

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)