امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

جیگرتو بخورم

تعطیلات۱۳رجب

1394/2/14 14:34
نویسنده : مامان
362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان 

اول از همه تولده امام علی٬ روز پدر به بابای گلت تبریک میگم.

چند روز تعطیل بود٬ما هم رفتیم ده٬خیلی خوشحال بودی و کلی اسباب بازی بردی٬ البته شیطنت های زیادی هم کردی :

بابا رفته بود خونه مامان مریم که ابگرمکن درست کنن ٬بعد از چند ساعت خسته شدی و به بابا گفتی:مگه تو کارگر اینایی که اینجا وایسادی ٬زود بیا بریم!!!!!!!!!

وقتی اومدیم کاشان ٬بابا احمد به موبایل زنگ زد٬ اما شیطون من صدای زنگ گوشی مامان مریم عوض کرده بودی٬(اهنگ  بزن و بکوب)گذاشته بودی.

هانی گفت :یکی از کلیدای خونه نیست٬بعد از چند وقت تو گفتی :خداشاهده من برنداشتم!!!!!

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ĸoѕαr
19 اردیبهشت 94 14:25
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
زهـــــــــرا
27 اردیبهشت 94 14:06
وای به من میدی پسرتو خاله جان؟؟؟؟؟