امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

جیگرتو بخورم

فضولی

1391/3/25 17:42
نویسنده : مامان
452 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  فرشته ی کوچولوی ،نفسکم

گل من ، چند وقته که یه حرفهایی میزنی که من از خنده

غش میکنم ، خیلی خیلی بامزه حرف میزنی

مثلا:

اباسی ...کبیث...میشه

(اسباب بازی کثیف  میشه)

بیا بابا

بابا لفته ...کالا بکنه (بابا رفته کار بکنه)

دشت ..ندن ...میوته (دست نزن میوفته)

بیا بوکاب (بخواب)

....

اگه بدونی  چقدر دوست دارم....قلبم برات میزنه

راستی مامان جیگر ، که جیگرتو می خوام خام خام گاز بزنم

 

 

امروز دلت گاگو خورده بود، بردمت حموم که بی پی کنی اما اما ...

به جای اینکه..

یه دفعه ای منو صدا کردی منم اومدم دیدم که انگشت کوچولوت توی سوراخ توپ گیر کرده ،هر کار کردم در نیومد که نیومد.

زنگ زدیم به رضا..سریع امداد رضا خودشو رسوند و توپ رو با زور در اورد...

منم اینقدر بهت خندیدم که ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه النا جون
16 آبان 91 23:54
سلام. ماشاء... خیلی خوشمله. خوشحال میشم به وبلاگ الناجون سر بزنید. مرسی